Αλλαγές / Επιστροφές
Αλλαγές / Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα
Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα (Πειραια-Ν.Σμύρνη) και online
Υπηρεσία Επιστροφών Online
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας κλικ εδώ. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το κόστος των εξόδων αποστολής βαρύνει τον πελάτη.
Αίτημα Επιστροφής
Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier.
Αφότου πραγματοποιήσετε την αποστολή, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο link “Επιβεβαίωση Αποστολής” στη σελίδα του Αιτήματος Επιστροφής σας, έτσι ώστε να ενημερωθεί το σύστημά μας. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.
Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας αυτής, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγετε τον αριθμό του Αιτήματος Επιστροφής σας στο σχετικό πεδίο, καθώς αν παραλείψετε αυτό το βήμα, το νέο προϊόν θα σας αποσταλεί με κανονική χρέωση (δηλαδή δεν θα συνυπολογιστεί η αξία του προϊόντος που επιστρέφετε).
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε να χρησιμοποιείτε πάντα αυτή τη λειτουργία του καταστήματός μας και να μη ζητάτε να επιστρέψετε τα προϊόντα τηλεφωνικά ή μέσω email.
Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Αλλαγές
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (εαν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των € 49,00, διαφορετικά η χρέωση είναι € 3,00), ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 3,50 ανά προϊόν + € 1,50 ανά αλλαγή και χρεώνεται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το πρϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε , σε αντίθετη περίπτωση, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα με σχετικό e mail εντός δύο ημερών. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή κι απαλλάσσει την LYXURY MEN”S CLOTHES από κάθε ευθύνη προς τον πελάτη με αποτέλεσμα να αποδέχεστε τα προϊόντα. ως έχουν και να μην γίνεται δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις των προϊόντων. Σε περίπτωση που κατόπιν της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας κι εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητα τους κι από εμάς θα επικοινωνήσουμε εντός 15 ημερών με σας ώστε να μας δηλώσετε ενυπόγραφα με e-mail αν επιθυμείτε την επιστροφή του τιμήματος και τον τρόπο επιστροφής του ή την αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο προϊόν εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα ή με ίσης αξίας προϊόντα.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.